hola baby´s

Förlåt för uppdateringen men har inte haft tid att blogga eller som sagt hade ingen ork igår. Igår hade jag match vi vann med 10-3 , efter matchen åkte jag till jenny så kom ebba också dit vi gjorde inte så mycket. Sen åkte vi hem till mig & gick & mötte upp lovisa så åt vi på arena , sjukt god pizza där. Sen gick vi runt lite ute & chillade , så gick vi till mig & vi satt vid datan hela kvällen & hela natten , ebba & jenny sovde här, vi lanade facebook,msn & skype igår, alla var tråkiga på skype igår så det var tråkigt... Men vi gick & la oss vid halv 5 och vaknade halv 2 idag:) hatar att vakna så sent för då sover man typ bort hela dagen så vi hann inte göra så mycket idag vi satt vid datan sen åkte dem hem för någon timme sen. Imorgon är det skola igen orkar inte:( o juste vad tycker ni jag ska göra på min blogg så den ska bli roligare? kommentera tips baby´s. Nu ska jag inte göra så mycket & ikväll börjar solsidan det blir nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0