ska förbättra mig jag lovar det bloggen

Nämen tja , har nyss kommit hem från skolan vi slutade kvart i två. & idag i skolan dissikerade(?) vi ett djur hjärta typ;o  höll verkligen på att spy. Jag rörde hjärtat typ en gång med handskar , usch vill aldrig mera göra det igen... Sen gick jag & frida ut och tog luft & jag höll på att spy. Nu sitter jag här & pratar med ebba om lite saker. Ikväll blir det innebandy träning (y)

Vet att min blogg är sjukt tråkig just nu , skriver tp bara morgon inlägg & om skolan. Men jag ska bättra men. Men det är ju vinter just nu, så finns inget att blogga om. Vintern är ju så jävla tråkig. Jag längtar verkligen till våren.
Aja ska bättra mig, kommentera om ni har förslag & om någon har lust & fixa en design gratis (a)

 Sister you are my everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0