i'm back

ojojoj förlåt för min sämsta uppdatering men sen vi kom hem från cupen har jag haft fullt upp. Har inte haft tid eller ork. Men nu är jag äntligen tillbaka. Ska försöka blogga 3-4 gånger per dag. Och om ni har något förslag vad jag ska blogga om så säg gärna till, det är bara att kommentera. Inatt sov ebba här. Vi tog massor bilder. Men igår var det först träning sen efter träningen åkte jag till ebba & sen åkte vi vidare och hämta upp jenny sen vidare till enecopia =)  & så kom lovisa & sanna senare , vi var typ där vid 2 & kom hem vid kvart i 2, det var sjukt nice där! idag blir det match i uppsala mot sten sture i think? =) hööörs!





 några bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0