Godmorgon

Har nyss klivit upp ur sängen och är jätte trött, skulle gå upp halv 8 men vet inte om min ringklocka ringde eller inte..
Så försov mig till 8 -.- det är inte bra men aja . Igår kollade jag på beck - skarpt läge eller vad den hette den var grym. Jag tänkte lägga upp dagens outfit idag ;) Sen måste jag gå och platta mitt hår sen gå till skolan . Slutar 10 i 3 idag så vi hörs efter ! pusssss

dagens outfit . suddig bild men -.-
jeans - gina
tjocktröja - gothia cup
linne-jc
bh-lindex
trosor-lindex

Kommentarer
Postat av: Gabbie♥

Hej du har chansen och bli veckans blogg på min blogg! Det är bara o klicka in o anmäla sig



Kram!♥

2010-10-25 @ 11:32:46
URL: http://hothothottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0