SNÖÖÖÖ I LOVE IT!

Nu har de kommiiiit SNÖÖÖÖÖ <3 jag älskar det! älskar verkligen snö snart är det julafton , bara 6 veckor kvar ska ha godisförbud tills julen.Idag slutade jag kvart i 4 för vi fick sluta lite tidigare det var fullt med snö ute då och jag cyklade det tog min 20 minuter för mig att komma hem  för det var så jävla halt höll på att ramla flera gånger, när jag kom hem var det bara att byta om sen åka till brottningsträning med fotbollen sen skynda sig till innebandyn , är helt slut nu.... kan inte gå har världens träningsverk redan shit kommer inte komma upp ur sängen imorgon , pusss

bild från gothia


Kommentarer
Postat av: SIMONE WAS THE NAME :)

Hej fin blogg, gillar din design. Har du gjort den själv? :D

2010-11-09 @ 22:09:31
URL: http://simonef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0