tillbaka igen!

Har inte haft någon ork att blogga sen jag kom hem från falun. Jag kom hem i onsdags kväll typ vid 6 då var jag helt slut, men jag har haft det underbart där uppe i falun med det bästa laaaget. Det gick inte så bra för oss på matcherna, men vi har haft det sjukt kul! Det som var det mindre kul där uppe var att min madrass gick sönder så jag låg liksom på golvet varenda dag när vi vaknade. Aja  det var sjukt kul där uppe. Igår var jag med Jenny vi kollade först på p-95s match på idrottshuset sen gick vi till stan & kollade på lite affärer & sånt. Sen gick vi ner till bibloteket & spelade lite fia med knuff. Sen träffade vi kim & anders , vi stog utanför där & pratade lite sen skulle vi hem. Åkte hem med mormor då för dem skulle äta hos oss. Ja nu har ni fått veta lite iallafall, ett ganska tråkigt inlägg men vad ska man skriva liksom? Idag är det nyårsafton också , vad ska ni göra? själv ska man först till moster vid 6 och sen gå till jenny , det här kommer bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0