förlåt läsare

assa gud förlåt bloggen, men har inte varit hemma den senaste tiden för i förrgår så var jag först med ebba & lovisa sen sov vi hos ebba men lovisa åkte hem för hon kunde inte vara kvar. Vi kollade på morden i sandhamn & gick till ica och köpte godis. Sen gick vi och la oss vid typ halv 11 tror jag för vi skulle till västerås dagen efter. Men ebba ville inte följa med då så det blev bara jag och lovisa. Vi tog tåget 09.48 & nu har man köpte lite julklappar har bara ett paket kvar som jag ska ner på stan idag & köpa. Köpte ett par hårspännen till mig själv igår också! Idag är det bara 1 dag kvar till julafton shit! vad fort det här året har gått? känns som om det nyss var sommar. Men det är fett kallt ute just nu också typ -25 grader, det är sjukt. aja idag ska jag träffa min saknade bästavän på stan får se vad vi hittar på ska bara köpa en julklapp sen klaaaaar! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0